خاطرات جوجه مامان

شرح حال مامی جوجه 2

1391/6/3 20:10
نویسنده : مامی
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشجل مامانماچخوبی جوجه ناز مامی؟اول از همه ببخشید که دیر برات اپ کردم اخه مامی  حالش زیاد خوب نیستسبزو دندون دردم بش اضافه شدهکلافهفدا سرت عزیزم همه این دردارو تحمل میکنم بدون هیچ مسکنی که مبادا دارویی بخورم خدای ناکرده برای سلامتیت ضرر داشته باشه ولی واقعا کم کم دارم متوجه میشم مادر شدن چه سختههههه ولی شیرینم  هست.خدایا شکرت که به من نعمت چشیدن طعم شیرین مادر شدن رو دادی.خوب یکم از اوضاع و احوالات اینجا برات بگم که به خانواده هامون گفتیم همه کلی ذوق کردن از اومدن شما وکلی قربون صدقت میرن با اینکه نمیدونن شما دخملی یا پسملی. بابایی کلی ذوق میکنه برات هرچند که بابا کارش خیلی زیاد وزیاد خونه نیست ولی بازم به مامان کمک میکنه و خوراکی خوشمزهخوشمزه واسه من وشما میخره که بخوریم که جوجه نوک طلامون تپل مپل بشهلبخندخوب نفسم یکم از وضعیت شما بگم که ٢٣/٥/٩١رفتم پیش خانوم دکتر خدارو شکر نتیجه ازمایشها خوب بود و رفتم سونو ببینمتقلبوای خدا خیلی کوچولو بودی اقای دکتر گفت نی نی سنش ٥ هفته و٤ روز وفعلا زود واسه ضربان قلب برید ٣ هفته دیگه بیاید افسوسهمش دارم روزشماری میکنم کی سه هفته تموم شه که صدای تالاپ تولوپ قلب خوشجلتو بشنوم الهی مامان فدات بشه ماچماچماچماچخوب جیجر مامان من دیگه باید برم مواظب خودت باش بای جوجه نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهرناز
5 شهریور 91 1:59
سلام عزیزم منم 1 ماه و 22 روزمه. پیشم بیا تا با هم بیشتر آشنا بشیم
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 13:52
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
باران قلنبه
15 شهریور 91 16:46
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival
شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:37
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184